حفاظت از پارچه‌های گرانقیمت مبلی

شنبه 16 بهمن 1395
11:48
آرمان

یكی از بهترین روشها برای حفاظت از پارچه مبلی نو و گرانقیمت مبلی تهیه روكش و یا پیراهن مبل برای آنها است.یكی از ساده ترین انواع این روكشها تهیه پارچه هایی به ابعاد متناسب با تكیه گاه و نشیمن صندلی و اتصال آنها به مبلمان به وسیله بندهای پارچه ای است.

برای قسمتهای پارچه ای مبل های دسته دار نیز می توان به همین ترتیب با بریدن پارچه ای مستطیل شكل و بستن آن به دسته مبل روكش تهیه كرد. برای تهیه روكش قسمت نشیمن مبل كافی است یك چهارگوش از پارچه بریده، سپس چهار گوشه آن را به عنوان جای پایه ها بریده و جدا كنید، با كمی دقت می توانید به راحتی رویه کوبی مبل های مدل استیل خود را به این روش انجام دهید، این روكشها نه تنها برای حفاظت از پارچه های نو و گرانقیمت كاربرد دارند، كه برای پوشاندن پارچه های فرسوده و كهنه نیز راهكاری سریع و ارزان قیمت هستند.


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیر مبل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]